تعمیرات میکروسکوپ های الکترونیکی

تعمیرات فوق تخصصی میکروسکوپ های الکترونیکی inverted-microscope-350-727211

میکروسکوپ الکترونیکی توسط فیزیک‌دان مجارستانی لیو زیلارد اختراع و ثبت شد. با این حال در سال ۱۹۳۱ ارنست رسکا فیزیک‌دان آلمانی و ماکس نول مهندس برق نمونه میکروسکوپ الکترونی را با قدرت ۴۰۰ برابر بزرگ‌نمایی ساختند. دو سال بعد در ۱۹۳۳ رسکا یک میکروسکوپ الکترونیکی با قدرت بزرگ‌نمایی بیش از بزرگ‌نمایی قابل حصول از یک میکروسکوپ نوری ساخت. رینولد رودنبرگ مدیر علمی زیمنس-شوکرت ورک اختراع میکروسکوپ الکترونی را در ۱۹۳۱ ثبت کرد. بیماری خانواده مهندس برق را مجبور به ساخت یک میکروسکوپ الکتروستاتیکی کرد، زیرا او می خواست ویروس فلج اطفال را ببیند.

از آنجایی که دقت بالا و همین طور کارایی بالای این نوع میکروسکوپ بسیار خوب است در آزمایشگاه ها و علوم پزشکی استفاده بسیار زیادی دارد.

البته سیستمی که این نوع میکروسکوپ ها از آن برای دیدن و نمایش تصویر استفاده می کنند بسیار دقیق و پیچیده است.به همین منظور در صورت بروز خرابی و مشکلات برای این نوع میکروسکوپ ها باید حتما توسط افراد متخصص تعمیر شود.

445454مجتمع فنی ایران تعمیرکار افتخار دارد که با داشتن تکنسین های حرفه ای و کار بلد در امر تعمیرات انواع دستگاه های پزشکی در خدمت جامعه پزشکی  است.

تلفن های تماس :   ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲ –  ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس :

تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳


۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱