تعمیرات مانیتورهای صنعتی

تعمیرات مانیتورهای صنعتیتعمیرات مانیتورهای صنعتی

تعمیرات مانیتورهای صنعتی : مانیتورها  دستگاه هایی هستند که کار آن ها نمایش اتفاقات و روند عملکرد درون یک دستگاه است مانند همین مانیتوری که شما در حال مطالعه این مطلب هستید.

در گذشته مانیتورها بسیار ساده بودند و فقط کار نمایش اطلاعات را انجام میدادند ولی با پیشرفت فناوری این نوع دستگاه های نمایشگر نیز دچار تغییراتی شدند.

265948_9ae8a

برای هر کاری مانیتور مخصوص به آن وجود دارد به عنوان مثال مانیتورهای پزشکی با مانیتورهای صنعتی پی ال سی و اچ ام آی PLC & HMIفرق می کند و همین طور مانیتورهای اداری با مانیتورهای مخصوص گرافیک تفاوت دارد. امروزه ما شاهد مانیتورهای تاچ ( صفحه لمسی ) هستیم که کار را برای استفاده کننده راحت تر کرده است و مانیتورهایی وجود دارند که در شرکت های بزرگ از آن ها استفاده می شود و کارشان علاوه بر نمایش کنترل دستگاه های مختلف می باشد و از نوع تاچ هستند که در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

از مانیتورهای معمولی هم که در خانه ها برای کارهای شخصی استفاده می شود.چیزی که در ایم میان مهم است زمانی است که مانیتورهای صنعتی که در شرکت ها استفاده می شوند وکار کنترل را نبز با آن انجام می دهد دچار مشکل شود،در این صورت مشکل جدی در کار شرکت به وجود خواهد آمد و کاری که دراین گونه مواقع می شود انجام داد این است که آن را به یک مرکز معتبر تعمیرات مانیتورهای صنعتی پی ال سی و اچ ام آی plc و HMI انتقال دهیم تا تعمیرشده و مجددا راه اندازی گردد.

تعمیرات مانیتورهای صنعتی از هر نوع به صورت تخصصی در مجتمع فنی ایران تعمیرکار با بهترین کیفیت اجام می شود و سعی براین است که در زمان کوتاه تری کار تعمیرات تمام شود

شما می توانید در صورت خرابی مانیتورهای صنعتی با ما تماس بگیرید

t1       ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳ –  ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس تعمیرگاه :

تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳


۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

لازم به ذکر است دوره آموزش تعمیرات مانیتورهای صنعتی در این مرکز بصورت خصوصی و تخصصی برگزار میشود و برای شرکت در این دوره ها فرم زیر را پر کنید.