تعمیرات مانیتورهای پزشکی

تعمیرات تخصصی مانیتورهای پزشکی

همان صور که همه می دانیم مانیتورها جزء دستگاه های خروجی محسوب می شوند،این نوع نمایشگرها تقریبا به هر دستگاهی که قادر به تولید خروجی تصویری است متصل شده و می توانند تصویر را به نمایش در آورند.

536Patient_Monitor_01

 

 

 

 

 

در یاخت مانیتورها از تکنولوژی های مختلفی استفاده می شود که بنا به نیاز باید به کار گرفته شوند.به عنوان مثال برای رایانه های اداری و خانگی مانیتور مخصوص به خود آن ها وجوددارد و برای تجهیزات صنعتی و پزشکی نوعی دیگر. از آن جایی که پزشکی بحثی بسیار مهم در زندگی بشر است ،تجهیزت و ابزارهای ساخته شده برای آن هم بسیار دقیق تر و پیشرفته تر از مسائل دیگر است.مثال برای دیدن تصاویر با کیفیت بسیار بالایی که از بیماران گرفته شده است باید نمایشگری که این تصویر را به نمایش در می آورد نیز کیفیت مطلوب و بالایی را داشته باشد تا حتی کوچکترین نقطه را به وضوح نشان دهد.مانیتورهای پزشکی نسبت به دیگر مانیتورها از تکنولوژی خاص و بالایی برخوردارند و به این علت در زمان بروز اشکال و خرابی باید توسط مرکزی مجهز و با تجربه مورد تعمیر قرار گیرد تا دچار اشکالاتی بعد از تعمیر نشود.وضوح تصویری در مانیتورهای پزشکی نیز بسیار بالا بوده و این برای نمایش دقیق تصاویر مربوطه است.

در این میان مجتمع فنی ایران تعمیرکار با داشتن تکنسین های با تجربه و حرفه ای در امر تعمیرات تجهیزات پزشکی (مانیتورهای پزشکی) در خدمت شما می باشد.

تلفن های تماس:

۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

خط ویژه : ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۳

آدرس :

تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

۱
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱