تعمیرات کامپیوترهای pc

تعمیرات تخصصی کامپیوترهای شخصی

استفاده از کامپیوترها همه گیر شده و امروزه برای انجام کلیه امور از آن استفاده می شود چه در زمینه محاسبات و چه استفاده یک دانش آموزش برای تکالیف مدرسه و یا یک دانشجو برای محاسبات کارهای خود.

pc repairاز زمانی که کامپیوتر ساخته شد تا به امروز تحولات زیادی برای آن اتفاق افتاده است و پیشرفت های قابل تئجهی داشته و این پیشرفت ها در زمینه نرم افزار و سخت افزار تقریبا در یک زمان بوده است. از زمانی که کامپیوتر به کار گرفته شد شرکت های تولید کننده به این فکر افتادند که کاری کنند این وسیله حجمی کمتر و کارایی بالاتری داشته باشد تا افراد عادی در منازل خود نیز بتوانند از آن استفاده کنند

بعد از پیشرفت چشمگیری که در زمینه الکترونیک و کامپیوتر اتفاق افتاد تکنولوژی اجازه داد که قطعاتی کوچکتر ولی باظرفیت های بالاتری ساخته شوند و از این رو کامپیوترها روز به روز قدرتمندتر واز نظر ابعاد کوچکتر شدند. سپس نوعی از رایانه ها به وجود آمد که به اختصار به آن ها  pc گفته می شود. pc   مخفف عبارت ( personal coputer) به معنی کامپیوتر شخصی می باشد. یک پی سی ازاجزای مختلفی تشکیل شده که در زیر نام می بریم : pc (4)

مارد برد هارد – رم – CPU – پاور گرافیک – کارت شبکه و اجزای جانبی مانند فن که برای خنک کردن در داخل کامپیوتر استفاده می شود – قطعه فلزاتی به نام های هیت سینک که کار آن انتقال حرارت از قطعات الکترونیکی مثل چیپ ها و ICها به بیرون است و معمولا برای بهتر شدن کار خنک سازی  فن را روی هیت یسنک نصب می کنند و تعدادی سوکت و بخش های ورودی خروجی.

به دلیل آن که تمامی این اجزا باید به صورت یک پارچه در کنار هم کار کند تاسیستم بتواند کارایی داشته باشد در صورت ایجاد مشکل برای هر کدام از این قطعات کل سیستم از کار خواهد افتاد حالا خواه این مشکل برای رم پیش آید یا برای پاور و یا هارد فرقی نمی کند، تمامی اجزای رایانه وابسته به هم می توانند کار کنند.

خرابی های گوناگونی برای کامپیوترهای pc  پیش می آید از جمله روشن نشدن سیستم – روشن شدن سیستم ولی عدم تصویردهی – خرابی پاور سیستم – خرابی هارد سیستم و…

برطرف کردن هر کدام از این ایرادات تخصصی خواص خود را می طلبد و یک تعمیرکار کامپیوتر باید تمامی جنبه ها را در نظر بگیرد.

مجتمع فنی ایران تعمیرکار یکی از مراکز تعمیرات کامپیوتر است که علاوه بر داشتن سابقه ای طولانی در زمینه تعمیرات انواع سیستم های الکترونیکی از ابزارهای کامل تعمیراتی در هر نوع بهره می برد.

در صورت خرابی سیستم خود می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا در صورت لزوم دستگاه خود را به تعمیرگاه منتقل نمایید.pc (1)

تلفن تماس۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس :

تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳


۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱